Obchodní podmínky, Nákupní řád a Podmínky použití

Podmínka 18+

Nápojový a dárkový portál drinks24.cz je primárně určený uživatelům starším 18 let. Návštěvník, který nedosáhl věku 18 je oprávněn nakupovat pouze položky, které neobsahují alkohol (delikatesy, nealko nápoje, oblečení, dárky, doplňky, apod.).

Daň z přidané hodnoty (DPH)

Základní ceny produktů na stránkách drinks24.cz jsou uvedeny VČETNĚ daně z přidané hodnoty.

Objednávka

Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží, které chcete nakoupit, do nákupního košíku a po registraci Vás průvodce provede krok za krokem procesem dokončení objednávky. Minimální hodnota objednávky je 500 Kč včetně DPH.

Po odeslání objednávky

Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontaktujte nás. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní e-mail uvedený v registraci. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat v přehledu objednávek po přihlášení ke svému účtu.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník může po 2 týdnech od objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí v přehledech Vašich objednávek.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla. Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě zrušení objednávky z důvodu nedodržení avizovaného termínu expedice se žádné poplatky neplatí.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • zboží je dlouhodobě nedostupné
  • změnila se výrazným způsobem cena zboží
  • obchodník se důvodně domnívá, že zákazník nesplňuje zákonné podmínky pro uskutečnění obchodu, zejména kritérium minimálního věku

V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušeno.

Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 prac. dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.

Platba za zboží

Detailní popis možností úhrady objednávky naleznete v separátním dokumentu - Možnosti doručení a platby

Termín expedice zboží

Termín expedice zboží bude potvrzen obchodníkem, který Vás bude kontaktovat telefonicky nebo elektronicky po obdržení objednávky. Obvykle se zboží expeduje následující pracovní den po obdržení objednávky. Snažíme se o individuální přístup a po vzájemné domluvě je možný termín dodání zboží upravit.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupující povinnen zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zasilku přímo u dopravce . Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám, prosím, neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možno brát ohled.

Speciální sortimentní ustanovení

Víno je přírodní produkt a nelze u něj zajistit kontinuální dodávky stejného ročníku. Náš sortiment je široký a i při nejlepší vůli se nám může stát, že ke změně ročníku u výrobce dojde rychleji, než stačíme aktualizovat naši internetovou nabídku. Pokud dojde ke změně ročníku v době objednávky, je automaticky dodán následující dostupný ročník. V případě, že kupující trvá na uvedeném ročníku a jiný nechce, musí toto uvést do poznámek k objednávce.

Speciální ročníky určitých lihovin, šampaňského portského či klasického vína (tzv. "Vintage", "Millessime" nebo "Millesimata") jsou vyhledávány pro jejich výjimečné vlastnosti, které jim dává ročníková sklizeň, klimatické podmínky, skladování či ročník indikovaný na láhvi (např. "Vintage 1966"). U těchto produktů nikdy automaticky jiný ročník nevydodáváme. Vždy se snažíme vydodat objednaný ročník a v případě obtíží s dostupností vybraného ročníku konzultujeme se zákazníkem.

Dárkové poukázky (Kupony)

Platný Kupon s platným kódem a ostatními ochrannými prvky opravňuje držitele na procentuální nebo nominální slevu ve výši indikované na Kuponu. Pro každý nákup je možné použít nejvíce jeden Kupon. Na všechny Kupony vydané v rámci marketingových akcí se vztahují zvláštní Podmínky a pravidla komunikované při jejich vydání. Provozovatel si vyhrazuje právo na odmítnutí uplatnění Kuponu, pokud lze usoudit, že zákazník uplatňuje Kupon v rozporu s těmito Podmínkami a pravidly.

Vrácení zboží

Vrácení zboží spotřebitelem je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonem 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v naší kamenné provozovně.

Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.

Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:

  • Zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu včetně originálních obalů
  • Zboží ani obal nesmí být jakkoliv poškozeny
  • Zboží nesmí jevit známky spotřeby, opotřebení či používání
Alkoholické nápoje prodáváme pouze osobám starším 18 let.
800 400 480